brzęczenie w okolicach paska klinowego

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kris90
    Drive
    • 2009
    • 64

    #26
    struggling for fame tak? :P

    Komentarz

    • rafalis222
      Ambiente
      • 2009
      • 160

      #27
      Mi to ustrojstwo wytrzymało 180 000 ale faktycznie o alternatorze i sprzegiełku nie pomyslałem . Musze to sprawdzić bo szkoda mi nowego napinacza.

      Komentarz

      • boozee
        Rider
        • 2008
        • 347

        #28
        kris90, raczej nie
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#390558

        Komentarz

        • laurin
          Rider
          • 2009
          • 727

          #29
          Mi zaczęło piszczeć na drugi dzień po zakupie fury. Od razu wymieniłem to sprzęgiełko i do tej pory ok.

          wniosek, że najpierw zacząć od sprzęgiełka :-)

          Komentarz

          • SMUTNYINDYK
            Classic
            • 2008
            • 30

            #30
            Jestem z W-wy, gdzie to jest na Syreny-przejechałem w szerz i wzdłuż i chyba jestem ślepy....
            TF - VW New Beetle 19 TDI ALH, Berlingo HDI MODUTOP[sprzedany], Peugeot 306 1600, C-MAX.

            Komentarz

            • chelbek
              Drive
              • 2009
              • 54

              #31
              dojazd jest prosty, sprawdź na mapie.. dzielnica wola
              jak będziesz jechał na wymianę czegokolwiek to zadzwoń (no tu troszę trzeba wykazać cierpliwości) i umów się..

              wracają do tematu...
              byłem dzisiaj w ASO Wimiar - obsługa niczego sobie, ale mogli by być bardziej przyjemniejsi! nie ma co ukrywać, łatwiej mi sie dogadać z kolesiem w smarach, etc. który zna się na rzeczy, niż z człowiekiem który jest pod krawatem i "wie tyle co wie"

              powiedzieli ze jak brzęczy tj podstawa do wymiany!
              generalnie będzie brzęczeć na zimnym silniczku jak się rozgrzeje to może przestać.
              tak, może wkręcić się w rozrząd (dla mnie conajmniej dziwne, bo przecież jest obudowany)
              tak, może spowodować większe problemy niż się wydaje.. (w przypadku uszkodzenia paska klinowego, spadnie, etc. - tracisz ładowanie, wspomaganie, etc.)

              wniosek: brzęczeć nie powinno! jeśli komuś zdarzy się sytuacja że usłyszy brzęczenie, niech sprawdzi (poprzez otwarcie maski, przytrzymanie "czarnego bolca" przy pasku klinowym, czy przestanie) napinacz, elementy przy pasku klinowym

              wiem, ze nie ma co pchać kasy w samochód, ale z dwojga złego wole jeździć sprawnym samochodem!

              pozdr.
              Skoda i nie tylko: Skoda, warsztaty, opinie

              Komentarz

              • marecki1001
                Classic
                • 2009
                • 28

                #32
                u mnie się okazało że to napinacz padł... wymieniłem rolkę w napinaczu i nic... więc cały do wymiany. sprawdziłem alternator i jest ok.

                Komentarz

                • marcinusek
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 114
                  • Octavia I combi (1U5)
                  • AZJ 2.0 MPI 115 KM

                  #33
                  Podłącze się do tematu tego brzęczenia. Mam u siebie ten efekt na zimnym silniku i ujawnia się na zakresie obrotów 800-1500 podczas ruszania. Podcza postoju na biegu jałowym nie słyszę tego. Czy też to można zrzucić na napinacz albo sprzegiełko altka?

                  Komentarz

                  Pracuję...